Retail House Elevate | – Av de mer emosjonelle filmene
Det kan virke utfordrende å bryte gjennom støyen i dagens marked. Noen ganger kan det se ut som at den eneste måten å gjøre det på er å snakke høyere enn alle andre. Men det finnes en bedre måte. Man kan heve seg over støyen. Ved å være både annerledes og mer relevante, effektive og interessante enn konkurrentene sine, skiller man seg ut på en god måte uten å måtte heve stemmen forbi smertegrensen.
22149
post-template-default,single,single-post,postid-22149,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive
 

– Av de mer emosjonelle filmene

– Av de mer emosjonelle filmene

En av Norges eldste merkevarer, Möller’s Tran, er ute med jubileumskampanje.

 

 

(sakset fra Kampanje)

Möllers Tran er med en ny stor jubileumskampanje og det feires med både ny film og ny versjon av den kjente Möllersæ-låten.

– Det er i år 160 år siden apoteker Peter Möller oppdaget de positive helseeffektene ved tran, og introduserte Möllers Tran for det norske markedet. I den anledning er det klart vi måtte feire en av Norges eldste merkevarer stort, sier Katherine Hushovd, produktsjef i Axellus for Möllers Tran.

Arbeidet med jubileumskampanjen er det Retail House som står bak.

– At vi har fått lov til å utfordre innholdsstrategien på kanalenes premisser i en så stor «trough the line»-kampanje er essensielt for resultatet, sier rådgiver og partner i Retail House, Lars Kirkholm.

Han sier dette har «resultert i en av de mer emosjonelle filmene» Möllers Tran har vist de siste årene.

– I andre medier går vi tettere på produkt, mens vi i butikk går mer mekanisk til verks på flere nivåer. Overordnet er det «160 år i folkets tjeneste» som binder det hele sammen, sier han.

Fra Retail House har Lars Kirkholm, Anders Røed, Riccardo Marini, Karianne Wergeland og Camilla Hovind deltatt, mens Leif Henning Johnsen, Christian Mona, Helene Preus, Askild Vik Edvartsen og Magnus Beite har bidratt for Motion Blur Digital.