Retail House Elevate | Karnevalstemning med Nidar
Det kan virke utfordrende å bryte gjennom støyen i dagens marked. Noen ganger kan det se ut som at den eneste måten å gjøre det på er å snakke høyere enn alle andre. Men det finnes en bedre måte. Man kan heve seg over støyen. Ved å være både annerledes og mer relevante, effektive og interessante enn konkurrentene sine, skiller man seg ut på en god måte uten å måtte heve stemmen forbi smertegrensen.
22102
post-template-default,single,single-post,postid-22102,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive
 

Karnevalstemning med Nidar

Karnevalstemning med Nidar

 

Nidar er for første gang ute med en kampanje som tar for seg alle storplatene.

 

(sakset fra Kreativt Forum)

 

Slikt må jo feires, og her er sjokoladene først ute med en karnevalsfeiring. Filmen i spilleren er en del av en større, helhetlig kampanje med samme tema.

 

– Å skape en felles kampanjeplattform for våre veletablerte storplater er krevende prosess. Vi er veldig fornøyd med gjennomføringen og måten dette har blitt tatt ut på, sier produktsjef i Orkla Confectionary & Snacks Norge, Peder Onsøyen, som avslutter med et «Caramba!».

 

– Sjokolade går på mange måter hånd i hånd med festlige anledninger, så når Nidar for første gang samler alle storplatene i samme kampanje må det markeres. Det er en sann glede å få bygge videre på så feststemte merkevarer. Vi krysser fingrene for at den brasilianske feststemningen sprer seg videre til alle kriker og kroker og kasseapparater i hele landet, sier Lars Kirkholm, kundeansvarlig og rådgiver i Retail House.

 

Retail House står bak kampanjen og filmen, som er produsert av Storyline.