Retail House Elevate | Fjordland og landslagsponsorat kombinert
Det kan virke utfordrende å bryte gjennom støyen i dagens marked. Noen ganger kan det se ut som at den eneste måten å gjøre det på er å snakke høyere enn alle andre. Men det finnes en bedre måte. Man kan heve seg over støyen. Ved å være både annerledes og mer relevante, effektive og interessante enn konkurrentene sine, skiller man seg ut på en god måte uten å måtte heve stemmen forbi smertegrensen.
21841
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-21841,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive
 

Fjordland og landslagsponsorat kombinert

Fjordland og landslagsponsorat kombinert

 

Oppgave

Sponsorreklame kan ofte virke “kjøpt og betalt”, og dette kan gi mindre igjen for investeringen, selv om sponsoratet er relevant. Vår oppgave var derfor å finne en naturlig bro mellom landslaget i kombinert og Fjordlands ønske om å ha fokus på ernæring og næringsinnholdet i maten.

 

Løsning

Vi gjorde kombinertgutta til helter med en «Fjordlandsk personlighet», og brukte dem til å hjelpe oss med å fortelle historien vår om de næringsrike Fjordland-produktene. Kampanjene ble tatt spisset digital, i butikk og med on-pack med en kjøpstutløsende mekanikk.

 

Resultater
Kommer