Retail House Elevate | Grillmuskler
Det kan virke utfordrende å bryte gjennom støyen i dagens marked. Noen ganger kan det se ut som at den eneste måten å gjøre det på er å snakke høyere enn alle andre. Men det finnes en bedre måte. Man kan heve seg over støyen. Ved å være både annerledes og mer relevante, effektive og interessante enn konkurrentene sine, skiller man seg ut på en god måte uten å måtte heve stemmen forbi smertegrensen.
Idun, Grill, Jernia, Retail House Elevate
22153
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-22153,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive
 

Grillmuskler

Check out our work

Grillmuskler

 

Oppgave

Styrk hele Iduns grillportefølje!

 

Løsning

Idun har mange konkurrenter i grillkategorien, så det var et sterkt behov for å skille seg ut på en unik måte. Derfor samlet vi Idun-porteføljen med hele 52 grillprodukter og teamet opp med Jernia, som er Norges største leverandører innen grillutstyr. På den måten fikk vi to betydelige aktører i grillkategorien til å vise muskler sammen i grillsesongen, i en kategori som tradisjonelt sett har vært drevet av kjedenes egne grillkampanjer. Mediefokus og kommunikajonsvektingen differensierte vi på bakgrunn av de ulike produktenes utfordringer.

 

Resultater

• Kampanjen går ut 2016, men mottakelsen er foreløpig svært tilfredsstillende for begge
parter!