Retail House Elevate | MAX SNOWBOARD VM!
Det kan virke utfordrende å bryte gjennom støyen i dagens marked. Noen ganger kan det se ut som at den eneste måten å gjøre det på er å snakke høyere enn alle andre. Men det finnes en bedre måte. Man kan heve seg over støyen. Ved å være både annerledes og mer relevante, effektive og interessante enn konkurrentene sine, skiller man seg ut på en god måte uten å måtte heve stemmen forbi smertegrensen.
22192
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-22192,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive
 

MAX SNOWBOARD VM!

MAX SNOWBOARD VM!

Oppgave
Aktivisere Pepsi Max i den mest kristiske perioden salgsmessig, med en norsk-forankret plattform som forvalter og bygger merkevare både mot shopper (kvinne 35+) og forbrukermålgruppen (gutt 18+).

Løsning
Inngåelse av et aktivt sponsoratsamarbeid med Snowboard-VM som ble arrangert for første gang i Oslo. Vi integrerte Pepsi Max i hele arrangementet, og arrangement-content i alle mediekroner så man ikke bare endte opp som en sponsorplakat, men fikk MAX-effekt av samarbeidet. Se mer i casefilm.

Resultater
Mengder av content i alle plattformer gjorde dette til Pepsi Max sitt mest vellykede sponsorat som både ga mye oppmerksomhet og innvolvering, samtidig som salgsresultatene leverte over mål.