Retail House Elevate | Til sengs med Sunniva Juice
Det kan virke utfordrende å bryte gjennom støyen i dagens marked. Noen ganger kan det se ut som at den eneste måten å gjøre det på er å snakke høyere enn alle andre. Men det finnes en bedre måte. Man kan heve seg over støyen. Ved å være både annerledes og mer relevante, effektive og interessante enn konkurrentene sine, skiller man seg ut på en god måte uten å måtte heve stemmen forbi smertegrensen.
22095
post-template-default,single,single-post,postid-22095,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive
 

Til sengs med Sunniva Juice

Til sengs med Sunniva Juice

Sunniva Juice oppfordret til å ta påskefrokosten i sengen.

 

(sakset fra Kreativt Forum)

 

Som i tidligere år har Sunniva også dette året hatt en stor påskekampanje. Hensikten med årets kampanje var å inspirere folk til å gjøre litt stas på seg selv og hverandre ved å ta påskefrokosten på sengen.

 

– Det er mange merkevarer som ønsker å dominere i frokost-segmentet. Innen juicekategorien er det å ha en sentral rolle i frokosten noe de fleste trakter etter, og kampen om frokostbordet er stor. Derfor var det forfriskende å teste ut nye «frokostbord» – som å flytte den til sengen. Denne tanken ble tilført en kjøpsutløsende mekanikk, og kampanjen har hatt en gledelig effekt på salgstallene, sier Anne Sissel Lillemork, senior merkevaresjef i TINE.

 

– Det å ta frokosten på sengen er gjerne noe man tyr til når en vil gjøre ekstra stas på seg selv eller noen man er glad i, og påsken er jo tiden for å kose seg litt ekstra. I ukene opp mot påske og i selve påskeuken har vi opplevd et godt trykk rundt kampanjen, sierLars Kirkholm, rådgiver og partner i Retail House.

 

Kampanjen ble tatt ut i butikk, på pakning, utendørsboards, radio, i en stor forbrukerkonkurranse og i sosiale medier, som inkluderer et samarbeid med bloggeren Tine Monsen, Instagrams ukronede frokost-på-sengen-dronning.